Subject: SMIT tagasiside eelnõule - „Suurema rahapesuohuga või terrorismi rahastamise ohuga riikide ja Eestiga justiits-, julgeoleku- või õiguskaitsealase koostöösuhteta riikide loetelu ning nende riikide kodanikele e-residendi digitaalse isikutunnistuse väljaandm
From: "Taavi Tamm" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: "Elen Kraavik" <[email-masked]>,Maret Saanküll <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 17:07:32 +0300

Tere!

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusele on saadetud
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks siseministri määruse „Suurema
rahapesuohuga või terrorismi rahastamise ohuga riikide ja Eestiga
justiits-, julgeoleku- või õiguskaitsealase koostöösuhteta riikide loetelu
ning nende riikide kodanikele e-residendi digitaalse isikutunnistuse
väljaandmise erisused“ eelnõu. Täname, et meid kaasasite.

Kooskõlastame eelnõu järgmise märkusega:

*	Palume täpsustada seletuskirja punkti 5 - Määruse rakendamisega
kaasnevate PPA iseteeninduse infotehnoloogiliste arendustööde kulud
kaetakse Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse poolt Siseministeeriumi
infotehnoloogia- ja arenduskeskusele eraldatud toetusest.
Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuse eelarves nendeks
arendusteks raha ei ole ja seega ei kaeta neid kulusid Siseministeeriumi
infotehnoloogia- ja arenduskeskuse eelarvest.

Lugupidamisega

Taavi Tamm

jurist

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>